TechBase Support Portal - informacje ogólne
Błędy techniczne oraz zlecenia serwisowe powinny być zgłaszane przez specjalny portal wsparcia technicznego pod adresem http://support.techbase.eu.
Zgłaszane błędy mogą dotyczyć następujących zagadnień:
- Wsparcie techniczne,
- Zgłoszenie serwisowe,
- Zgłoszenie błędu oprogramowania,
- Braki lub błędy w dokumentacji (instrukcja, karta katalogowa, strona WWW).
Logowanie i rejestracja
Aby złożyć zgłoszenie należy wejść pod adres http://support.techbase.eu i zalogować się używając swojej nazwy użytkownika i hasła z katalogu www.a2s.pl. Jeżeli nie posiadamy jeszcze konta, możemy zarejestrować się pod adresem:
http://www.a2s.pl/create_account.php.
Po rejestracji należy kliknąć w link aktywacyjny, który otrzymamy na adres e-mail podany przy rejestracji. Nasze konto zostanie aktywowane. Następnie należy czekać na autoryzację konta przez handlowca, który skontaktuje się z nami w celu weryfikacji danych.
Posiadając aktywowane, autoryzowane konto, możemy w pełni korzystać z portalu TSP.
Zobacz też:
Jak zgłosić błąd
techniczny przez Techbase Support Portal?
Jak przeprowadzić
zgłoszenie serwisowe przez Techbase Support Portal?
Artykuły w kategorii: Wsparcie techniczne
Zwiń
![]() |
Problemy techniczne |
Aby poprawnie złożyć zgłoszenie w serwisie TSP należy zarejestrować się (czytaj wprowadzenie) oraz...
Czytaj artykuł » |
![]() |
Serwis |
Aby dodać zgłoszenie serwisowe należy zarejestrować się (czytaj wprowadzenie), zgłosić problem (czytaj zgłoszenie techniczne) oraz...
Czytaj artykuł » |